Untungggglahhhh...siapa yang jadi ahli Shaklee...

10/01/2015

Tuuuuu diaaaaa.... Shaklee baru email sat tadi, kemain banyak promosi bulan ni. Untunglahhh siapa yang jadi ahli Shaklee tu...



Eh! Awak nak jugak? Bolehhhh sangattt... dahla bulan ni memang bulan terakhir nak dapatkan Vitalea yang dah berumur 100 tahun tu secara PERCUMA kalau jadi ahli. Untunggglahhh siapa jadi ahli bulan ni, sah-sah dapat Vitalea percuma, promosi Shaklee seperti dekat atas tu pun dapat berganda-ganda...


Berminat?

Sampai bila nak kasi untung dekat pengedar shaklee je kan, baik kaut sendiri.

Hubungi saya tau:

Puan Nurru Adila Ibrahim
019-2177110 / 012-6267110 (sms/whatsapp preferred)
nurruadila@gmail.com
Saya pengedar Shaklee di kawasan:
Kota Damansara/Mutiara Damansara/Damansara Perdana/Subang Bestari/Sg Buloh 
Penghantaran menggunakan Pos Laju ke seluruh negara!


You Might Also Like

0 comments