ESP sangat penting dalam proses kuruskan badan

Apa fungsi ESP (protein) dalam proses menguruskan badan?? Lecithin Shaklee, Alfalfa dan ESP adalah BUKAN UBAT KURUS, yang mana kalau makan ni je tak payah buat apa-apa, pasti kurus! 
Tidak sama sekali!

lecithin & alfalfa utk pecahkan lemak dan detox

Kalau anda boleh bersenam, jaga kesihatan dan jaga pemakanan untuk bekalkan nutrisi terbaik pada tubuh supaya sel otot kita tak rosak, tak perlu ambil pun apa-apa produk Shaklee. Namun, kebanyakan orang bila nak kurus, program ‘diet’ yang diikuti adalah program yang salah dan merosakkan diri. Maka terhasillah kesan yo-yo, yang mana akan jadi macam ni:-

“Bila diet cepat kurus tapi bila makan macam biasa, badan terus naik”

Tahukah anda keadaan itu adalah disebabkan oleh otot yang rosak akibat kekurangan protein semasa berdiet??

Diet dengan kurangkan makan sebenarnya bukan satu hal yang baik jika tiada meal plan yang betul.

Kurangkan –> kalori. Tapi protein kena makan dengan had yang mencukupi. Kalau protein kurang, otot mudah rosak. Bila otot rosak, pembakaran lemak tak jadi berkesan. berat badan turun kerana berat otot yang makin slim, tapi lemak masih banyak. Sebab tu lah bila makan banyak sikit, badan naik balik.

ESP Shaklee untuk bina otot yang sihat
Jadi kena faham konsep makanan kesihatan untuk diet ni. Shaklee bukan ubat kurus. Tapi membantu tubuh kita untuk buang lemak, detox dan bina otot yang sihat. Bila otot sihat, kita bersenam pun otot tak mudah tercedera.

Rakan saya berjaya kurangkan berat badan sehingga 20kg selepas amalkan ESP ni. Terbaekk sungguh. Anda kena tengok sendiri apa kata beliau... 


Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! from iReach HD on Vimeo.


Jom tengok sepintas lalu bagaimana Lecithin Shaklee berfungsi untuk memecahkan lemak:

TO ORDER, pls contact: 019-2177110 (Puan Adila)


credit info: http://vitaminsemulajadi.com/beza-shaklee-dengan-herbalife/

Post a Comment

Followers

Mereka Bergaduh Kerana Shukree!