Collagen Powder, ESP & Vitamin E - Hadiah untuk kulit yang cantik, cun, tiada masalah! :)

5/14/2013

dear readers,

siapa kat sini yang TAKNAK cantik?? hmmm ada ke? siapa kat sini yang NAK AWET MUDA?? mestilah semua pun nak awet muda, putih gebu, cantik dan menawan kan? terutamanya di kala usia makin hari makin meningkat. untuk pengetahuan kawan-kawan semua, saya baru sahaja menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-29 tahun pada 27 November yang lepas, dalam masa kurang drp 4 hari, kita akan menyambut tahun baru dan mulai 1 Jan 2013, umur saya akan bertambah setahun lagi (wpun lahir pada akhir tahun, huhu).

Perubahan pada kulit muka, bentuk badan AMAT MERISAUKAN saya, kerana tahun depan saya akan masuk ke alam 30-an. rasa mcm cepat sungguh masa berlalu... huhu :( saya rasa kawan-kawan juga mengalami situasi yang sama, rasa diri dh tak cantik, dh tak gebu, rasa mcm suami lagi muda dan bergaya dr kita (lelaki lambat nampak tua), rasa mcm dh tak laku lagi dh, saham menjunam, nak-nak lagi kalau kita dh ibu beranak lebih drp satu! huhu...risau bukan??

jadi, apa solution yang saya perlu saya buat? apa yang perlu kita buat utk tarik perhatian suami terutamanya supaya suami yang berwajah tampan tu tak pandang perempuan lain yg muda remaja umur 20-an? umum mengetahui, pd zaman skrg ni ramaiii anak-anak dara muda remaja yang suka kepada suami org, haaaa jgn tak percaya..... kita sebagai isteri tak boleh mengaku KALAH, berpakaian selebet di rumah dan tidak menjaga penampilan diri, jangan nnti sampai tahap bila keluar bersama suami, org ingat kita ni KAKAK suami. huhu naya je puan-puan, alahaiii.... so penyelesaianya, jom kita sama-sama CANTIK dengan mengamalkan pengambilan Collagen Powder, ESP dan Vitamin E.


jangan segan-segan hubungi saya:

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

You Might Also Like

0 comments